عیدت مبارک

سلام خوشگلم. بهترین پسر دنیا. عاشششششششششقتم به خدا. این رو از ته ته دلم می گم. بی اغراق می گم هر روز که میگذره خیلی خیلی بانمک تر و خوردنی تر میشی. خیلی دلم واست تنگه الان.  

 

تو مهد یه دختری هست که خیلی با هم دوست هستین اما این دخمله کمی تا اندکی قهروو هستن اون هم نه چند دقیقه ای بلکه چند هفته ای  حتی. برعکس تو که حتی بلد نیستی برای چند ثانیه هم قهر کنی. چند روز پیش برگشتی می گی: دوستم هر وقت با یکی از بچه ها قهر می کنه من هم با اون بچهه قهر می کنم. می گم چرا خاله این کار اصلا درست نیست و اه و اوه و .... کاملا بهت برخورد که از کار دوستت ایراد می گیرم. می گی خاله آخه من و اون با هم کامل میشیم. یعنی کاملا زبونم قفل شد برای دفاع از حرفام. فقط قاه قاه می خندیدم. آخه تو فسقلی که اندازه یه فندق بیشتر نیستی این حرفا را از کجا یاد میگیری آخه... 

 

 

 

تازه همین چند روز پیش تولد 5 سالگیت بود و شما هم بسیار مشعوف بابت 5 ساله شدنت. دیروز میگی خاله من الان 5 سالمه بعد 5 سال و نیم بعد 6 سال بعد 6 سال و نیم و همین طور با تمرکز کامل داشتی عدد ها را پشت سر هم میگفتی و کلی حساب کتاب می کردی با خودت بعد خیلی جدی ادامه دادی خاله برای تولد 5 سال و نیمم یه سی دی بالای هشت سال بخر. فقط می تونستم همونجور متعجب بخندم. خیلی دلم میخواست منطقت رو برای این جمله بدونم.  

  

 

نقاشی هات که حرف نداره فرصت کردم حتما می ذارمشون تو وبلاگت 

خلاصه اینکه وقتی می گم بهترین پسر دنیا هستی همچین بی راه هم نگفتم. یه دونه ای خاله من..