- مامان , امروز تو صدر یه پسره به من گفتم چقدر زشتی؟ 

- اوهوم... گفت چقدر زشتی؟ خوب شما چکار کردی؟ 

- من بهش گفتم: من مرزبانم. اصلاً هم زشت نیستم. حق نداری به من توهین کنی که من زشتم یا خوشگلم.اگر هم زشتم یا خوشکلم , خدا من رو آفریده بود. خودم که خودم رو آفریده نکردم.   

- بعد باهاش قهر شدی؟  

- نه , بعدش دیگه پسر خوبی شد و با هم دوست شدیم.

 

قربونت برم. دم بریده من. یادم میاد بهت یاد داده باشم از خودت دفاع کنی, اما به کسی کتک نزنی و فقط با حرف متقاعدش کنی و اگه دیدی جواب نمیده ترکش کنی. اما یادم نمیاد این حرفای قشنگ رو یادت داده باشم.  

 

تو معرکه ای... تو معجزه ای.... تو مهربونی....تو فرشته ای......

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 13 مرداد 1390 ساعت 03:56 ب.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری
به منم سر بزن نظراتم بگو خوشحال میشم

اسی دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 03:56 ب.ظ http://aysa.LoxBlog.Com

سلام.
خوشحالم میبینم که روش تربیتی به این خوبی جواب میده.
امیدوارم همیشه موفق باشین
مامان خیلی خوبی هستین

لطف دارید.
من هم براتون آرزوی شادی و موفقیت میکنم.

قطره سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 02:42 ب.ظ

ای جااااااااااااااااااااااانم.. پسمل به این خوشگلی وخواستنی رو کی گفته زشته؟ عزیزدلم...ماشااله چقدرعاقل وفهمیده است...ببووووووووووووووووووسش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد