تولد دو سالگی

تولد دو سالگی با دو دنیا خاطره (اون موقع بیشتر از دو تا دنیا دوستت داشتم )  

   

 

 

یه عکس دسته جمعی یادگاری

 

  

میز شام با زحمت مامانی . خاله ها و خود خودم

 

 

  

و این هم کیک تولد که ماجرای خریدش به یادماندنی شد. تصورش رو بکن. شب عید  .. موقعی که هیچ شیرینی فروشی سفارش کیک قبول نمی کنه................

نظرات 7 + ارسال نظر
مامان کسری شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 09:07 ق.ظ http://www.golpagol.blogfa.com

مامان و خاله رهام عزیزم عکسهای تولد دو سالگی رهام جوون قشنگ بودند. پس عکسهای سه سالگیش رو کی میذارید؟

ممنون. شما خیلی لطف داری. عکس های یک و سه رو هم حتماً می گذارم. همه چی قاطی پاتیه.!!!

سوده دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 01:09 ق.ظ

سلامممممممممممم.

عجب میز شام قشنگیییییییییییی!
عجب غذاهای خوشمزه ای !!!!!!!!!!!!!
عجب مامان هنر مندی !!!!!!!!!!!
عجب مینای با سلیقه ای با این وبلاگ بی نهایت نازش !!!!!!!!!!!!!!

رهام جان عزیزم
برات آرزوی شادی و موفقیت در طول زندگی دارم عزیزم.

ممنون سوده عزیزم. چشمات قشنگ می بینه. ایشالله کوچولوی شما هم همیشه شاد و سرزنده باشه.

مامان کسری چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 11:31 ق.ظ http://www.golpagol.blogfa.com

مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی
توی روزگار غربت با غم دل آشنایی
مینویسم ازسرخط مادر ای معنی بودن
مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن
@ روز مادر مبارک@

روز مادر برای شما هم مبارک باشه.

آزاده و ساینا چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 07:30 ب.ظ

اوه اوه معذرت میخوام دیر رسیدم
تولدت مبارک باشه گل پسر ناززززززززززز

آزاده و ساینا چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 07:32 ب.ظ

۲ سالگی یا ۳ سالگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امینه جمعه 25 تیر 1389 ساعت 09:48 ب.ظ http://avidakam.blogfa.com

سلام من خاله امینه ام
و یه وبلاگی واسه خواهر زاده 8 ماهم دارم راه میندازم تا یکسالگیش به آوید جونم و مامانش هدیه بدهم خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم [قلب][گل][لبخند][هورا]

simple پنج‌شنبه 13 مرداد 1390 ساعت 12:57 ق.ظ

سلام عزیزم چند وقت پیش تولد دخترم بود داشتم تو نت می چرخیدم و دنبال اهنگ تولد بودم که به یه اهنگ رسیدم که واسه تولد رهام خونده بود خیلی قشنگ بود و می شه گفت فوق العاده من یه کلیپ درست کردم واسه دخترم و این آهنگ رو روش گذاشتم هر چند که خواننده می گه رهام زیبا رو داده اسم خوانندش مجتبی mojtaba _sh tavalod
http://www.kok-music.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد