شعر و سوره

رهام عزیز خودم، حال و احوالت چطوره؟

این پسمل نازمون آخه چرا هر روز این قدر نازتر می شه و باهوش تر. باورم نمی شه که این همه شعر بلدی بخونی. یعنی از هر شعری که خوشت بیاد زود زود یاد می گیری کافیه فقط دو سه بار بشنوی بعدش مثل بلبل می خونی. همه ی شعرهای تاتی یعنی هر 6 جلدش* گربه من نازنازیه/ همه اش به فکر بازیه* توپ سفیدم/ قشنگی و نازی* سرسره بارون که همین دیشب یاد گرفتی (دو بار مامی خوند و یه بار من و تو در کمال ناباوری حفظ شده بودی)* آقامون دلبره/ دلا رو می بره که وقتی از موبایل مامان گوش میدی باهاش همخوانی می کنی و من در آرزوی اینم که یه بار حواست نباشه و از این لحظات شیرین فراموش نشدنی فیلم بگیرم ولی هوش و حواست خیلی بیشتر از اون چیزیه که فکرش رو بشه کرد و تندی دوربین را از دستمون می قاپی.

چند تا سوره هم حفظی حمد، توحید، ناس، فلق، کوثر البته نه این که همه اش را بخونی فقط تیکه های آخر هر آیه.

رهام عزیزم اینها چیزهایی هست که من طی دو سه ساعتی که تو طول روز باهات هستم دیدم و اما مابقیش را از مامان منیره باید بشنوی، حتما کلی حرفهای نگفته داره ولی طفلی اصلا وقت نمی کنه برات بنویسه چون دائما باید مراقبت باشه و تنها همبازیت آخه این آقا رهام پسرمون خیلی به مامانش وابسته اس. 

 

تا به حال 8 تا کلمه یاد گرفتی که بخونی: مامان، بابا، ابرو، گوش، صورت، انگشت، دست و چشم که بهش می گی چمش 

 

خاطره هایی که می نویسم همه اش بدون عکسه اما قول می دم یه روز که وقت کردم برای همه شون عکس های خوشگلت را بذارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
مامان کسری چهارشنبه 9 اردیبهشت 1388 ساعت 09:51 ق.ظ http://golpagol.blogfa.com

رهام عزیز شما فقط ۳ روز با کسری کوچولوی من تفاوت سنی داری. واسه همین دوست دارم وب شما رو لینک کنم تا شاهد رشد شما کوچولو در کنار کسری باشم و از نظرات مامانی شما هم استفاده کنم

مامان کسری پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1388 ساعت 08:36 ق.ظ http://golpagol.blogfa.com

سلام . چه وبلاگ قشنگی و چه بیان شیوایی دارید. پسر من ۳ روز از رهام کوچولوی شما بزرگتره یعنی در واقع هم سن هستند. واسه همین دوست دارم از تجربیات همدیگه برای بزرگ کردن کوچولوهامون استفاده کنیم .من شما رو لینک کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد