تولد رهامم مبارک باشه

آقای کوچولوی من امروز 2 ساله می شه.

هوراااا سوووت  کف

تولد تولد تولدت مبارک ....

تولدت مبارکه باشه خاله. ان شا ا... تا 120 سال خودم بهم تولد مبارکی بگم (;

رهامم، خاله، یه چند روزیه که بد جوری مریضی. بی حالی، اسهال، استفراغ ... ووی ووی و بدتر از همه بی اشتهایی این قدر که حتی چیزهای مورد علاقه ات هم نمی خوری مثل کاکائو، خیار. باورم نمی شه... فقط آب می خوای. فقط دیشب 5 تا قاشق برنج و قرمه سبزی خوردی، نمی دونی تو دلمون چه جشنی گرفته بودیم که رهام بالاخره 5 تا قاشق غذا خورد. امروز هم به مناسبت تولدت فعلا یه کیک کوچولوی هویج و گردو درست کردم فقط امیدوارم امشب دو لپی بخوریش و کیف کنی.

خاله من خیلی خیلی دوست دارم عاشقتم. قول بده تا جشن تولدت خوب و توپول بشی.

یه بووووووووس آبدار مثل همیشه خوشمزه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد